Kraków to miasto, w którym można znaleźć bardzo wielu potencjalnych klientów i odbiorców swoich usług. Dlatego też wiele osób chce zacząć działać właśnie tutaj, mając nadzieję, że potencjalni klienci szybko będą mieli okazję zaznajomienia się z ofertą naszej firmy, a w dalszym kroku- że będą z niej chcieli skorzystać. Niestety, nie zawsze jest tak, że nowa firma szybko wchodzi na rynek i równie szybko zaczyna realizować cała masę interesujących zleceń. Nawet stacjonarne biznesy czasem wymagają wsparcia i muszą w pewien sposób postarać się o to, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o ich działalności w Krakowie. W jaki sposób można wobec tego wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów?
Prosta reklama, która po prostu działa
W przypadku chęci reklamowania się na rynku lokalnym, absolutnie nie mają sensu żadne szeroko zakrojone kampanie krajowe. Znacznie lepiej wybrać jeden obszar- na przykład krakowski– na terenie którego będziemy promować swoją działalność, tym samym chcąc pozyskiwać klientów właśnie z tego obszaru. Taką formą reklamy, która zorientowana jest na promocję na konkretnym, zdefiniowanym wcześniej obszarze jest pozycjonowanie lokalne. Dla jakiej firmy na pewno będzie to trafiona kampania? Dla wszelkich sklepów czy butików, które nie prowadzą sprzedaży wysyłkowej, dla lokalnych kancelarii prawniczych czy biur specjalistów, dla prywatnych klinik medycznych, dla fryzjera, kosmetyczki, a nawet dla firm budowlanych, które obsługują klientów z danego regionu.
Zainteresowała Cię taka forma reklamy? Sprawdź: https://brandbay.pl/pozycjonowanie-stron-seo
Ale dlaczego akurat taka reklama?
Przede wszystkim dlatego, że pozycjonowanie stron to taka kampania, która nie jest dla użytkowników nachalna, a ogromną jej zaletą jest to, że trafia do tych, którzy akurat poszukują danego rodzaju dóbr i usług. Efektywność takiej kampanii można łatwo mierzyć poprzez najprostszą analitykę internetową, a nawet jeśli z czymś takim nie jest nam po drodze- możemy monitorować wzrost zapytań od klientów lub miesięczną liczbę transakcji. Każde pozycjonowanie rozpoczyna się standardowo od opracowania przez agencję reklamową spersonalizowanej oferty, w której poznamy szczegółowe ceny związane z usługą. Sami możemy więc zadecydować, jaki budżet przeznaczamy na ten cel, a więc jak rozbudowana ma być taka reklama. Można więc z pewnością powiedzieć, że jest to kampania promocyjna dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy- zarówno pod kątem asortymentu, jaki chce promować, budżetu na reklamę, a także obszaru, z jakiego chce on pozyskiwać klientów.